Såå jaaa...:)

Nu börjar det till och med bli lite ordning.. Välkommna till min lilla blogg!

Jag vet inte om ni förstår hur mycket jag längtar till att jag börjar skolan, det kan bli pannkaka av alltihop.
Tänk om det inte är som jag tänkt mig, jag som älskar allt med smink, hår och naglar.
Tycker iochförsig att naturlig skönhet är det vackraste.
Tänk om jag börjar och tycker det är tråkigt.. men då har jag i alla fall testat. Eller hur? :) Är sjukt nervös att det inte ska gå bra, att man ska satsa så mycket och att det ändå inte går vägen. shit! Är sååå stressad hur ska detta gå. När jag gick i Gymnasiet va det värsta jag visste var att plugga men de måste ju bli skillnad nu, nu är det något jag gillar.  

Det är trögt att börja skriva tycker jag men när man väl är igång så vill man inte sluta.

Här är iallafall början.

Vill oxå tipsa om att jag säljer jättefina smycken... Kolla in: http://www.123minsida.se/makeupartist-smyckesdesign/

Puss och Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0