hm..har jag glömt ngt??

Hejsvej! Idag var en underbar morgon, världens finaste väder och min älskling väckte mig med frukost på sängen. Idag ska vi tvätta, städa och packa inför spanien. Jag är världens glömskaskte männinska. När jag var liten var jag värre. Jag glömde allt å då menar jag allt från nycklar - min moped. hahah Jag tror jag har haft över 55 mobiler i mitt liv, jag tror jag har tappat nyckeln mer en 17 gånger. Lägger jag mitt körkort nånstans är det borta på en sekund. haha När jag var mindre så hade jag aldrig penna och papper i skolan. Jag hade aldrig mina böcker för som försvann så fort jag fick dom i handen, så ja hade lite "lyxigt" När jag kom till skolan och läraren ropar in efter rasten så står dom ju alltid i dörren in till klassrummet och gormar. Alla dundrar in för att ta bästa platsen och har sina böcker med sig. Inte jag... haha Läraren i dörren hade en egen penna, eget papper och böcker till mig sen fick dom hugga tag i mig innan jag sprang iväg för att inte glömma det igen. Det kallar jag lyx. Då behövde ja inte tänka på de. På söndag åker jag till spanien. Jag har gjort en packningslista.. Vi får bara ha med oss 10 kilo så det blir svårt. Tror iofs att jag glömt sjukt mkt grejer. Bara min plattång väger 2 kilo typ haha. Nu har jag ett dilemma med som ja tänkte ni ska hjälpa mig med. (bilder kommer) Ska jag ha Rött, Svart eller brunt hår??? hjälp Puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0