Hårvård!

Hej igen.. Jag måste bara tipsa er som har långt, slitet och torrt hår om denna grymma produkt som jag köpta på Bellbox. Mitt hår är alltid tovigt, alltid!

Om jag inte borstar det 2 gånger om dagen har jag dreds. Inte skönt! haha
Ska klippa mitt hår och färga det svart igen tror jag. Eller så behåller jag den röda färgen har inte bestämt mig.

Men iallafall köpte denna produkten på bellbox:
Orofluido Beauty Elixir
Luktar hur gått som helst och sluter alla hårstrån jättelätt att trassla ut håret och det blir mjukt och lent.

Blir så lycklig när vårsolen lyser in genom persiennerna. :)
Håller på att koka mig en kopp te och ska äta frukost, har sovit lite efter mitt nattpass! Funderar på att gå en promenad (vilket jag inte kommer göra eftersom jag alltid tänker att jag ska ut och gå men gör det aldrig :) haha)

Den andra produkten jag köpte igår är typ en creme du masserar in i håret när det är handukstorkat. Den ger glans, men håret ser inte fett ut. (mitt hår kan inte bli fett.. även om jag sover med ett paket smör i håret det är såå torrt!!!)

Det är en produkt från Loreal (hair mix supreme smooth) Tecni art!
Grym!!! :) äntligen det kanske blir lite ordning på mitt hår iallafall..

Ett annat tips är att borsta håret när du står i duschen med balsamet i. Mycket lättare att få ut tovorna.

Idag ska jag börja packa lite smått till spanien eftersom att jag jobbar varje dag fram till spanien. Så får se till att göra det idag! Jag ska göra mina naglar idag med weehho! :D

Okej nu mååste jag käka, hur hungrig som helst!

Pussar och kramar! :)

Hårprodukterna är på bilderna ovan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0