Hallåjaa :)


Sheeeenare bloggen! ;) haha

Nu är det exakt en vecka kvar tills jag och min Älskling åker till Spanien.
Vi ska vara där i 10 dagar. Vi har tänkt att vara i Alicante och torreiveija den första veckan och sen får vi se vart vinden tar oss!! :D

Idag har jag varit med min älskade syster. Vi har pratat, pratat och pratat. Haha som vanligt när vi är med varandra pratar vi i munnen på varandra och vi kan prata om allt ;) Vi har ätit jättegod mat, vi lagade lax med pasta och en jättegod sallad och sås. Mums... Älskar mat, haha alla som känner mig vet att mat är väldigt nära hjärtat! :) Älskar mat! haha

Jag måste så smått börja packa till spanien och är lite nervös hur allt ska få plats. Vill att mina ponnysar ska bli friska så jag och min lilla syster kan åka till stallet och rida någon dag.

Nu är jag så trött att jag nästan skelar så ska lägga mig å få lite sömn.
Helt underbart att vara ledig idag!

Puss och Kram på alla fina! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0