a sa gor vi de igen...

Okej allt fran borjan.. Forlat for den daliga uppdateringen.. Eftersom att jag ar inkompetent sa kan jag inte blogga fran telefonen.. Ngn som vet hur man gor? Ska verkligen bli skarpning.. jag har gjort lite nya smycken med som jag kommer lagga upp alldeles snart.. jag har haft varldens basta resa utover de vanliga haha! Bott pa 5 olika stallen i alicante. Forst bodde jag pa maya hotell vilket var grymt! Bra mat, supergullig personal, nara till bad, strand, shopping och fina restauranger och inte langt ifran festgatan el barrio!! Min tredje dag blev jag av med min telefon trodde jag.. Efter godaste frukosten gick jag upp till rummet och skulle byta om for att ga ner till stranden nar jag vilket da upptackte att min kara kara telefon var borta. Brister ut i storgrat vilket inte ar vanligt eftersom att jag tappar min telefon var och varannan dag. Men nu var den verkligen borta och min alsklings telefon. Efter att ha vant upp och ner pa hela rummet sprang jag ner till receptionen,,*beh;ver jag tillagga arg som ett bi?? Blev ett javla liv nar ja kom ner..blablabla.. vakter kom och kolla mitt rum. hade vart javligt pinsamt om den hade vart dar men det va den inte!! sa typsikt mig.. om den hade vart det. Alla pratade spanska over huvudet pa mig.. sa jag fatta ingenting. Satt pa min sang och vanta. Da och da gick jag ut och blangde surt pa stadarna.. kande pa mig att dom tatt den. Efter ca 1tim 40 min kom en av cheferna med min alskade telefon. aaa ja va sa glad.. vet ni va han hitta den? jag hade saklart lagt den under tacket sa den lag i tvatt korgen hos stadarna sa jag fick snallt ga runt o be om ursakt over mitt lilla utbrott! hahah PINSAMT Love E

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det beror nog på vad du har för mobil :)

2011-04-06 @ 23:20:00
URL: http://emeliesaraelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0